Philips CD2453S/22

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips CD2453S/22 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

MB80 04-02-2011
Geschreven voor: Philips CD2453S/22

Deze toestellen gehad en destijds gekozen vanwege kleur en vormgeving. Binnen het half jaar 2 toestellen kapot. Viel binnen de garantie, maar was er wel klaar mee. Telefoonboek is niet te kopieren naar de andere toestellen. Ook de gemiste oproepen diende je op alle 3 de toestellen los van elkaar uit te schakelen..erg irritant. Inmiddels de Philips eruit gedaan en nu ruim een jaar in het bezit van een Siemens Trio....laatstgenoemde toestellen zijn pas echt een aanrader!!

jpdv 22-08-2010
Geschreven voor: Philips CD2453S/22

Toestel al weer geruime tijd in bezit. Een setje van 2 en een setje van 3 aangesloten op één basisstation.
Ligt lekker in de hand. In het gebruik alleen lastig dat het telefoonboek niet van toestel naar toestel is te kopiëren. Ook lastig dat je niet makkelijk kan zien dat er een onbeantwoorde oproep is geweest omdat ook per toestel wordt geregeld. Raar is dat de oude Philips toestellen van begin deze eeuw dat wel hadden.
Echter na 2 jaar gebruik merk je eerst dat handsets op 'zoeken' gaan staan.
In one vakantie heeft de oppas het basisstation uit het stopcontact gehaald omdat dit zo heet was geworden dat het niet meer met blote handen aan te pakken was.
Philips reageert op deze naar mijn mening gevaarlijke situatie alleen met de mededeling dat de garantie is verlopen.

Peter vM 06-02-2010
Geschreven voor: Philips CD2453S/22

Heb een set gekocht, waarin een doosje met opschrift New Power Supply. Hoop dat daar het basis station niet van doorbrand.
Had de drie handsets incl basisstation voor 49 euro en daar krijg je een eenvoudig te gerbuiken set voor BEHALVE het zelf inspreken van het basis station dat is een drama. De software ontwerper van Philips die dit menu in elkaar gesleuteld heeft moeten ze op stage sturen bij Apple. Verder is het absoluut idioot een set te verkopen met DRIE handsets met een geheugen voor HONDERD namen/tel nrs en dan te vergeten om in het menu een optie kopiëren telefoonboek op te nemen.

Verder eenvoudig te bedienen.

dave670 23-12-2009
Geschreven voor: Philips CD2453S/22

Wij hadden eerst een goeie gekocht de Draadloze telefoon
CD2553S/22 philips.

Echter ging deze al snel het basisstation ZOEKEN, en ook nummerweergave werkte niet meer.

Nu hebben wij van BCC de Philips CD2453S, Dit is een nieuwere vergeleken met die daarvoor?

Nou dit is al 0-1 voor ons, want die wij hadden was nieuwer.

Als ik nu zo deze problemen al lees, wordt het tijd om direct terug naar BCC te gaan.

(gewoon binnen garantie) echter weigert BCC ons een ander Merk.
(Panasonic zijn goed)

robvc 12-12-2009
Geschreven voor: Philips CD2453S/22

Toestel wordt nu geleverd met een 7.5 volts adaptor. Hopelijk geen problemen meer met basisstation. Scherm is goedkoop maar dat is de telefoon ook. Achterlijk dat je geen nummer kunt synchronizeren tussen de toestellen, niet meer van deze tijd. Voor de rest alle noodzakelijk functies. Eenvoudig in gebruik.

MaartenDdJ 06-12-2009
Geschreven voor: Philips CD2453S/22

Een ouder Philips triomodel (CD445) ging stuk, waarna ik deze op goed geluk aanschafte, mede ingegeven door het grotere adresgeheugen. Na installatie merkte ik een paar dingen op:

- het display kent geen hoofd- en kleine letters meer, en de letters zijn opgebouwd uit die verschrikkelijke digitale letters. Leesbaarheid is ongeveer nihil.
- 3 geluidsniveau's voor de beltoon: zacht, zacht, redelijk en maak-het-speakertje-maar-stuk. Het clipt aan alle kanten; geen goede zaak.
- als klap op de vuurpijl: deze versie kan geen telefoonboek van handset A naar handset B overzetten. Je moet dus ALLE NUMMERS 3x met de hand invoeren. De idioot bij Philips die dit heeft verzonnen gebruikt dit rotding overduidelijk niet zelf. Hoe háál je het in je harses om een extra groot telefoonboek als feature te leveren, maar dan vervolgens alles wat die hoeveelheid informatie een beetje snel manipuleert uit de firmware te verwijderen?

Conclusie: dit zielige hoopje techniek, dat ten opzichte van mijn oude toestellen 445 en 4350 duidelijk minder biedt voor meer geld, gaat morgen terug naar de leverancier. Vroeger maakte Philips nog mooie telefoons, maar blijkbaar heeft ben besloten dat de bottom line flink moet worden opgekrikt. De aloude afkorting Productie Hopeloos, Iedere Lamp Is Practisch Stuk doet zich weer gelden. Mijd dit wangedrocht.

Highveen 09-05-2009
Geschreven voor: Philips CD2453S/22

Ditzelfde toestel gekocht in Januari 2008, in het begin alles ok. Helaas na een maand of 6 kreeg ik het probleem dat alle handsets om het basis station gingen zoeken en dat het basis station een zoemend geluid produceerde, terug naar de winkel. Na een week ging ik maar eens vragen hoe het met mijn Philips stond. De gehele set was vanuit Philips teruggestuurd naar de winkel met een schrijven erbij dat dit toestel niet in aanmerking kwam voor garantie omdat er geen aankoop bewijs aanwezig zou zijn. Gelukkig bleek dat de winkelier een beetje nalatig was geweest en het aankoopbewijs er niet bij had gevoegd toen hij de telefoon naar Philips stuurde. Dus opnieuw verzenden naar Philips, weer een week later kreeg ik een belletje dat er een nieuwe set klaarstond. Ik helemaal happy en gelijk weer thuis uitgeprobeerd, alles weer naar wens, helaas kreeg ik vorige week ( eind April 2009 ) hetzelfde probleem met de set die ik nu in gebruik had. Opnieuw terug naar de winkelier en meteen maar weer laten opsturen, een week later kreeg ik een telefoontje dat er opnieuw een nieuwe set klaarstond. Ik naar de winkel en daar was een nieuwere versie beschikbaar ( CD 255 ) ook met 3 handsets. Ik maakte kenbaar dat ik liever geen Philips meer terug wilde hebben en kreeg als alternatief een waardebon aangeboden ter waarde van het bedrag wat ik voor mijn eerste set had betaald. Heel netjes vind ik, maar niet meer dan logisch. Inmiddels een Panasonic besteld en hoop daar betere ervaringen mee te hebben. Ook voor mij geen Philips meer.

Peter O 02-05-2009
Geschreven voor: Philips CD2453S/22

Telefoon heeft het 13 maanden goed gedaan. Toen ook het 'zoeken'-probleem: basisstation defect. Bij nameten blijkt dat de adapter 8.7V levert in plaats van de 7.5V die het apparaat nodig heeft.
Philips gebeld en de 1ste keer werd gezegd dat het een bekende productiefout was; Of ik terug wilde bellen als ik het serienummer bij de hand had.
De volgende dag iemand anders aan de lijn die ontkende dat er een probleem was met dit type en geen gegevens op wilde nemen. Had ik er maar extra garantie moeten bijkopen.
Met 65 klachten van internet naar de Kijkshop gegaan. Daar heb ik meteen een tegoedbon gekregen.
NOOIT MEER EEN PHILIPS VOOR MIJ!

whoamI 06-04-2009
Geschreven voor: Philips CD2453S/22

Als ik geen slachtoffer van het zoeken probleem (doorgebrand basisstation) en het display wat mooier was geweest had dit toestel een mooie beoordeling kunnen krijgen. Maarja, 'als' en 'had'.. Helaas toch een afrader. Ik heb 'm gelukkig 3 dagen voor het aflopen van de garantie kunnen omruilen met.... een Siemens. Die zal vast langer meegaan.

Mellomike 05-04-2009
Geschreven voor: Philips CD2453S/22

Na net een jaar fijn bellen wordt ik ook met het fenomeen Zoeken geconfronteerd. Het basis station voelt erg warm aan en werkt niet meer. Net buiten de garantie natuurlijk. Dus ik zou zeggen niet kopen !! Mooi toestel maar gaat te snel stuk, en voor garantie is niemand thuis.

Joke41 04-04-2009
Geschreven voor: Philips CD2453S/22

Erg tevreden met deze telefoon. Handig in gebruik, ook de zgn babyfoonfunctie waardoor mijn dochter van 5 mij kan bellen als ik even een ommetje met de hond loop.
MAARRRR sinds kort 'zoeken' op de display, ofwel kapot.
Als ik de reviews lees hoeven we niet op garantie te rekenen. Ik weet nu ook niet meer zo zeker of we weer zo'n telefoon gaan aanschaffen, als de duurzaamheid zo slecht is.

fridu 29-01-2009
Geschreven voor: Philips CD2453S/22

Ook ik bezit de cd 245 met euvel van zoeken 3x contact gehad met Philips alle voorstellen van resetten en doe eens dit en doe eens dat gaf buiten een licht geluid in de hoofdunit geen resultaat dus nog steeds zoeken op de display. Dus nog maar een keer Philips gebeld daar was de mededeling het toestel is stuk, en dat er specifiek bij telefoon toestellen al is het 1 dag buiten de garantie niets wordt vergoed. Wat een klant vriendelijkheid en wat een vertrouwen in je eigen produkt.Voor meer specifieke reviews ga naar Gebruikershandleiding.com /telefoonhandleidingen

Phoenix727 03-12-2008
Geschreven voor: Philips CD2453S/22

Na 7 maanden konden de handsets geen contact meer maken met het basisstation.
Dit mag natuurlijk niet binnen zo korte tijd gebeuren.

Verder ben ik tevreden over dit toestel. Vooral de Handsfree optie werkte(!) perfect; een zeer goed geluid.

Dus nu moet ik een ander toestel kopen en dat wordt natuurlijk geen Philips CD2453S.

klerk 03-05-2008
Geschreven voor: Philips CD2453S/22

Helaas moet ik de duurzaamheid t.o.v. mijn vorige beoordeling hieronder herzien. Het basisstation is er nu na nog geen 4 maanden mee opgehouden. Ik ga 'm ruilen en hopelijk gaat een nieuwe langer mee...

Roelof 04-04-2008
Geschreven voor: Philips CD2453S/22

Een leuk toestel, welke eenvoudig is in het gebruik. Helaas na 3 maanden ging het basisstation stuk. Op al de drie handsets stond zoeken. Terug naar de winkel. Het zelfde setje was niet meer verkrijgbaar. Daarom kreeg nu de CD440 mee. Hopelijk gaat deze langer mee.

MarcoMarco 26-03-2008
Geschreven voor: Philips CD2453S/22

Deze telefoon vorige week gekocht. Helaas na een dag niet meer bereikbaar en niet meer kunnen bellen. Constant de in-gesprek-toon. Service lijn van Philips vertelde direct dat ik hem kan ruilen.

Zoals ik het lees is het een vaker voorkomend probleem. Nu een Siemens gekocht, paar tientjes duurder, maar wel goed werken.

Lotte1985 09-03-2008
Geschreven voor: Philips CD2453S/22

Dit toestel een maand in bezit gehad. Opeens waren we niet meer bereikbaar! Van kennissen gehoord dat zij hetzelfde probleem hadden met dit toestel. Zij hadden ook eerst contact opgenomen met hun telefoonprovider, maar daar was niet mis. Probleem ligt toch echt aan deze toestellen. Terug gegaan naar de winkelwaar we zonder moeite ons geld terugkregen om een nieuwe set telefoons uit te zoeken met de vermelding dat Philips deze serie telefoons niet laat maken! Duidelijk dus een productiefout!

hiltex 21-02-2008
Geschreven voor: Philips CD2453S/22

Had het toestel na een paar minuten aan de praat, de installatie is erg gemakkelijk. Ben geen freak en heb liever geen eindeloze hoeveelheid mogelijkheden, die gebruik ik toch niet. Wat ik wil is een voldoende groot adresboek met namen en nummers, een adresboek dat bovendien redelijk gemakkelijk is aan te maken. Verder wil ik redialing, nummermelding en een antwoordapparaat. Dat alles gaat met dit apparaat prima, al zijn er legio meer mogelijkheden. De gewone herlaadbare AAA batterijtjes vind ik een voordeel.
Verder is het een triple set voor een heel schappelijke prijs en ben ik nog geen vervelende tekortkomingen tegengekomen. Maar nogmaals, ik ben een eenvoudige gebruiker en waar telefoons aanvankelijk uitsluitend voor bedoeld waren, n.l. bellen, dat doet ze prima.

Suzan74 30-06-2007
Geschreven voor: Philips CD2453S/22

Ik heb dit apparaat sinds vandaag in huis. M'n vorige dect telefoon (Philips DECT215) beviel prima, alleen is er bij een de accu leeg geraakt.
Voordeel van deze telefoon is dat er AAA-batterijtjes in moeten zodat ik niet gelijk een nieuw aopparaat aan hoef te schaffen als dit weer gebeurd.
Apparaat is gemakkelijk in te stellen